środa, 6 kwietnia 2011

Inicjatywa oddolna

W tygodniu doszło do bardzo ciekawego wydarzenia, otóż z inicjatywą ze społecznych nizin wyszła petycja odnośnie budowy boiska ze sztuczną nawierzchnią. O tyle jest to ciekawe że nie polityczne. Z tego co wiem ten ciekawy pomysł zrodził się w głowie Kamila Staniszewskiego vel "Fryta" , w Topazie i Bibliotece można tę szlachetną idee poprzeć stosownym podpisem. Zatem doszło do rzeczy precedensowej w mieście, grupa osób , mieszkańców domaga się czegoś czego w ich mniemaniu najbardziej potrzeba. Dla wyjaśnienia napiszę że chodzi o coś w rodzaj Orlika. Wcześniej pisałem już że nasza Miejska Gmina najprawdopodobniej jako jedyna w Polsce takiego boiska nie posiada. Doszło nawet do tak kuriozalnej sytuacji że Marszałek Województwa w oficjalnym piśmie pyta dlaczego nie skorzystaliśmy z dotacji na budowę takich boisk. Mnie bardzo ciekawi odpowiedź na to pismo. Tak czy inaczej daleki jestem od obwiniania kogoś za ten stan rzeczy, być może legły przy tym jakieś poważne powody.
W minioną sobotę byłem w Róży na sztucznej murawie i szczerze powiem że gra na innej powierzchni niż sztuczna w dzisiejszych czasach już nie przejdzie, szkoda bo wracając widziałem pod blokiem na ulicy Witosa dzieci umorusane po nos w piachu ganiające za przysłowiową szmacianką.

Osobiście trzymam kciuki za to żeby organizowana akcja przyniosła skutek, może jeśli zwróci się uwagę mieszkańców na ten problem, ktoś poważnie się pochyli nad problemem. Pozdrawiam organizatorów akcji.

8 komentarzy:

  1. w STOCZKU MUSI BYĆ ORLIK!!!!!
    Brawo dla chłopaków za tą inicjatywę :)

    PS..To jest nasze miasto , to jest nasz klub,
    to jest nasza milość ŁKS ŁÓDŹ
    lalalalalalalala ŁKS ŁÓDŹ
    lalalalalalalala ŁKS ŁÓDŹ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim klubem RTS, cała Polska o rym wie...


    Pół Polski nas nienawidzi... drugie pół to MY!!!

    Na pohybel kompleksiarzom :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za rok derby :)

    ŁKS bedzie panował :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się nazywanie Fryty nizinami społecznymi. Fryta studiuje, uprawia sport - a więc jest na szczycie. Dlaczego? Bo robi to, co lubi i jest to szczere. W przeciwieństwie do pierdzistołków pajacujących i włażących w dupę wszystkim przed wyborami, aby tylko koryta dosiąść, po czym będą się dumnie wozić. Niech no ktoś spróbuje nazwać te opasłe mordy elitą!!! FRYTA NA BURMISTRZA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem na myśli właśnie, że Frytka nie należy do stoczkowskiego establishmentu :D
    Dzięki za celny komentarz i czytanie ze zrozumieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce tylko aby w naszym mieście było gdzie pograć w piłkę, a także aby Dwernicki był klubem dobrze zarządzanym i porządnym... Tylko tyle... Czy aż tyle?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisząc tak sugerujesz że istnieją ludzie myślący inaczej lub odwrotnie niż Ty. Ja też wolałbym zagrać u nas niż jechać do Róży, i naprawdę bardzo żałuje tego co się stało ostatnio udziałem LKS Dwernicki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryta pamiętaj, że jesteś flachę winien...

    OdpowiedzUsuń