czwartek, 23 października 2014

Zaczyna sie źle...

Niestety tegoroczna kampania wyborcza nie zapowiada się zbyt czysta, zewsząd słychać o czarnej kmpanii. To jest oczywiście złe...Dziś usłyszałem z ust  jednego kandydata na Burmistrza pytanie czy nie jestem autorem profilu na fb szkalującym jego dobre imię,...Wydaje mi sie, że dość regularnie jestem na tym portalu ale nie widziałem owego zdarzenia, dopiero po inormacji odkyrłem , że coś takiego istnieje... Zupełny przypadek zdecydował (telefon mój starej daty), że przy jednym zdjęciu pojawił się mój "lajk"" który usunęłem jak tylko zorientowałem się , że tam jest...Korzystając z okazji, zgłosiłem profil do administratora jako nielegalny..
Abstrahując od tej sytuacji bezpośrednio, jestem całkowicie zażenowany poziomem dyskusji, i jeśli będę miał wiarygodne źródło, że autorem tych wpisów są członkowie ugrupawań  x lub y to deklaruję to publicznie nigdy pod żadną postacią na nich nie zagłosuję. Poziom prezentowany przez owy profil jest poniżej każdej znanej mi skali....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz