poniedziałek, 17 marca 2014

Wielka Pardubicka na horyzoncie..

Kto by przypuszczał , że ten czas aż tak z kopyta gna...Nie dawno tworzyłem bloga na potrzeby wyborów samorządowych, i ani się obejrzałem kolejne przed nami. Cztery lata bez przełomu w żadnym aspekcie funkcjonowania miasta. Ale nie będę się znęcał  bo to zupełnie bez sensu. Natomiast nie mogę przepuścić takiej okazji jak kolejny wyścig na urząd. Już można zaobserwować pewne przetasowania taka cisza przed startem. Przypomina mi to nieco tę sytuację:



Czyli chwila oczekiwania i start :D W asyście fanów i gorącego dopingu. Niestety nie wszystkie konie mogą być zwycięzcami, nie które zatem gorycz porażki muszą przełknąć...
Trochę będzie ciekawych wiadomości, programów wyborczych, trochę popiszemy o obietnicach o faworytach. Niestety w tym roku Rozwój Stoczka nie stanie w szranki, i nie będzie nadawał kolorytu. To oczywiście nie powetowana strata, ale cóż :D Osobiście również nie będę brał udziału w tej gonitwie, ale z przyjemnością będę zawody obserwował.

Przy okazji pozdrawiam "fanów" bloga, którzy mnie namówili do wznowienia aktualizacji. Szczerze powiedziawszy, zaskoczyło mnie kilka osób które dopytywały dlaczego porzuciłem tę rozrywkę, nie tym, że pytają tylko tym że go czytali.

ms

2 komentarze:

  1. Nie peniaj ! Startuj ! To nie będzie komplement, ale na bezrybiu i rak ryba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplementem to rzeczywiście nie pachnie, bo z braku laku dobry kit :D To nie strach mną kieruje tylko zdrowy rozsądek ;)

    OdpowiedzUsuń