środa, 16 listopada 2011

Elektryzująca gra

Szukając zdjęć w z halówki część poszukiwaczy trafia do mnie więc zamieszczam link bezpośredni :Picassa Kultura Stoczek, copyright by Agnieszka Barej ;)


Już po raz kolejny wystartowały rozgrywki Stoczkowskiej Halowej Ligi Piłkarskich Piątek. Wydarzenie to elektryzuje i skupia sporą część uwagi młodego społeczeństwa zarówno z Miasta jak i okolicznych miejscowości. W rozgrywkach uczestniczą oprócz miejskich drużyn ekipy z sąsiednich Gmin takich jak Wodynie, Stanin czy Stoczek Łukowski. Wszystko jest w miarę dobrze zorganizowane.
W sumie same rozgrywki nie sa tam jakoś szczególnie ważne. Ważniejszym w tym wszystkim, jak dla mnie, wydaje się być umiejętność zorganizowania się młodych ludzi do działania w grupie. Na potrzeby ligi zakładane są strony internetowe, organizowane są zbiórki na stroje. Każda drużyna sporo uwagi poświęca integracji i działaniu w grupie. Jak dla mnie tych doświadczeń nabytych podczas tych wspólnych działań nie sposób przecenić, i żadne nawet najlepsze warsztaty tego nie nadrobią.
Oczywiście przyłączając się do pozytywnych emocji zachęcam do kibicowania mojej drużynie czyli Królewskim ;).

Inne znane mi strony:
Dyliżans
Coco Jambo
Agrero

3 komentarze:

  1. Podany w nagłówku link nie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. Może chodziło nie o MOK, a o Kulturę? https://picasaweb.google.com/102049117989934360606/VIIIStoczkowskaHalowaLigaPiKarskichPiatek

    OdpowiedzUsuń
  3. Link działał :D Tyle, że był dodany do pierwszego zdjęcia w galerii i przy modyfikacji (dodaniu fotek) coś się pochrzaniło. Dałem do albumu więc teraz powinno być dobrze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń