piątek, 14 listopada 2014

Zdążyć przed Panem Bogiem

Wszystko jasne zatem... Szczepanik z Gołęgowskim wdrugiej turze, radni podani nizej....

Senterkiewicz z Piasków, i Krzysiek Rosa wchodzą

kolejnymi radnymi zosztali: Szczepańczyk, Piotrek Rosa,Wisniewski i Piskorz, Mokicka i Sentkiewicz
Czub też radnym....
Karolina Walecka Radną, i Sylwia Mularczyk Radną, żebrowska jednym głosem 
Niepotwierdzone....z  dwóch okręgów... Chudek 113 Czub 360,  gołegowski 415 szczepanik 590 zero zaskoczenia ;)
Druga tura to Szczepanik i Gołęgowski, słowem, nilhi novi, i wynik jakby przesądzony :D


Generalnie, wiedza nasza nie jest w 100 % .
Wszystkie dane z niepotwierdzonego źródła, natomiast w szkole podobne relacje...

Może sie zmienić, rywal dla Szczepanika, ale sam obecny włodarz z pewnością zostanie na dogrywkę :)
Druga tura wstępnie dla Szczepanika i Gołęgowskiego, ale to się może zmienić ......

Chyba wszystko jasne ... na mieście wygrywa Szczepanik  369 drugi Gołęgowski 238, potem Czub 202 i Chudek 64... czekamy na drugą komisję...
EDIT: Wygrywa PIS, fajna sprawa, w Stoczku na te chwilę frekwencja ponad 70%... to info z ostatniej chwili ;)
Edit: 20.00- wybory reprezentatywne, frekwencja na 17.30  57% , 1239 osób już gosowało....zapowiada się rekord :) Fajnie, że społeczeństwo żyje wyborami  ;)


EDIT: wysoka frekwencja! W Stoczku do godziny 12.00 wydano już 500 kart do głosowania, co stanowi 23% wszystkich uprawnionych...zatem zainteresowanie jest bardzo duże. Będąc na mieście gołym okeim da sie zauważyć wzmożony ruch. Najlepiej obrazuje to wiersz Tuwima:


Zawołał dziadek na pomoc babcię:
"Ja złapię rzepkę, ty za mnie złap się!"
I biedny dziadek z babcią niebogą
Ciągną i ciągną, wyciągnąć nie mogą!
Babcia za dziadka,
Dziadek za rzepkę,
Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!
Przyleciał wnuczek, babci się złapał,
Poci się, stęka, aż się zasapał!
Wnuczek za babcię,
Babcia za dziadka,
Dziadek za rzepkę,
Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!
Pocą się, sapią, stękają srogo,
Ciągną i ciągną, wyciągnąć nie mogą!



EDIT  16.11.2014, niestety zostałem wprowadzony w błąd, (ale też lenistwo bo mogłem sprawdzić), skutkuje tym, że jako pełnomocnik wyborczy nie mogę pełnić funkcji męża zaufania. Zatem nie będę miał możliwości podania wcześniej informacji nt wyników wyborów, chyba, że dostanę jakiś przeciek :)
 Za zamieszanie przepraszam,



To już naprawdę ostatnia prosta. Już tylko dziś do 24 można agitować i namawiać, później  tylko cisza wyborcza. Trzeba powiedzieć, że na mojej ulicy ruch jak w ukropie. MZGK nabrał takiego rozmachu i tępa, że z pewnością wyrabia stachanowską normę..... nie 100 ale 200 i 300% normy. Nie ma się czemu dziwić, wszak idzie tu o posadę Burmistrza, a sprawne i szybkie wykonanie inwestycji szanse z pewnością zwiększa.
Wyjaśniła się zagadka zdjęć które obecny Burmistrz robił przez cały okres swojego urzedowania. Teraz każdy wie, że to było na użytek kampanii wyborczej. Na swoim "fanpejdżu" zamieścił kolejne etapy kolejnych inwestycji. Odebrało to argument jego politycznym konkurentom, którzy drwili, że jeśli przegra to będzie te zdjęcia wywoływał. Muszę się nawet pochwalić, że też mimo woli wziąłem udział w kampanii wyborczej, bo jestem na jednym ze zdjęć z pikniku zorganizowanego przesz ZO, na którym obowiązkowo każdy rodzic musiał być. Na zadawane wtedy pytanie, czy to nie kampania wyborcza, słyszałem, że to projektowe. Życie jednak pokazało co innego.

Muszę się pochwalić, statystykami bloga. Niespodziewałem się, że ruch na stronie będzie zdecydowanie większy niż z przed czterema laty, kiedy była akcja "Ujawnimy to". W ten listopad odwiedzaących było dwukrotnie więcej. Z pewnością nie wszystkim się podoba to co piszę, ale mi też się nie podobają rzeczy które robią inni. Mam do tego zupełne prawo. Dostałem ostatnio maila, w którym jest dodnos na działalność Prezesa, jednego ze stoczkowskich stowarzyszeń, Napiszę to tu, żeby nie męczyć się z kasowniem komentarzy. W liście postawiono tezę, że Prezes robi kampanię Burmistrzowi, a jako taka powinna być neutralna. Tu bym się troszeczkę zgodził, bo ostatnio nawet doszło do wymiany myśli między mną a wspomnianą osobą. Dramatycznie natomiast wyglądała sugestia, jakoby jeden z kandydatów na Radnego Powiatowego, z Lipniaka miał przyobiecać 5 tys na stowarzyszenie, w zamian za 100 głosów. Faktem jest że są namawiane osoby z kręgu klubu do głosowania, wbrew naturalnemu wyborowi czyli kandydatom ze Stoczka, którzy na pewno więcej pomagali, a w tej sytuacji wątpliwe że pomogą w przyszłości. Oczywiście celowo nie piszę nazwiskami. Zadzwoniłem z pytaniem do Prezes czy to prawda, informacja została zdementowana jako nieprawdziwa.
Bogdan Gołęgowski po brawurowym otwarciu  z facebookiem na czele wytracił impet, i skupił się na dbaniu o frekwencję wyborczą. Oczywiście, kolęda obowiązkowa, tyle że z kandydatami ze swojego okręgu. Pomysł dobry, ale słyszałem opinie, że nieszczęścia chodzą parami, ale to pewnie konkurencja która nie przebiera w słowach, chociaż cała kampania raczej spokojna.
Krzysztof Czub, nie rzucił mi się niczym nowym w oczy. Bazuje na swoim żelaznym elektoracie, kandydaci zostali przedstawieni, program napisany i chyba to na tyle.
Kolędował nieco też Daniel Chudek, odwiedził nawet ostatnią sesję Rady Miasta i wszystkim ustępującym rajcom życzył powodzenia. Na zakończenie czteroletniej działalności Radni otrzymali pamiątkowe prezenty, na łączną sumę 4 tys, które to pieniądze wysupłała w napiętym jak struna budżecie Skarbnik Miasta. Nota bene, miałem ostatnio przyjemność poznać Panią Grażynę, i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony,  okazała się być odpowiedzialną osobą nie ulegającą wyborczemu szaleństwu.
Wydaje mi się, że chyba każdy w tym ja ma tych wyborów już dość. Tradycyjnie będę miał moralniaka, z racji potopu obłudy i cynizmu w którym utonąłem....
Pozdrawiam, i zapraszam wszystkich na głosowanie, zgodnie z własnymi przekonaniami i sumieniem. Zachęcam, aby nie kierować się namowami i obietnicami. Za kotarą nikt nas nie sprawdza,a ważne, aby nalepsi z możliwych zostali wybrani, obiektywnie i bez żadnych sugestii.
EDIT: okazuje się, że naszej kampanii zazdroszczą nam nieco w skali kraju :D Można przeczytać komentarze na moim Salonowym koncie ;)


PS
 Będę  "Mężem Zaufania" w jednym z naszych lokali i postaram się na bieżąco podawać wyniki na blogu w czasie liczenia głosów, po zamknięciu lokali. Zatem warto być tu w niedziele o 21 ;)

2 komentarze:

  1. Wygranym szczerze gratulujemy. Za relację online dziękujemy :-)
    A teraz spać idziemy.
    c.d.

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie jeszcze 3 radnych?

    OdpowiedzUsuń