wtorek, 9 września 2014

Bez Rozwoju Stoczka

Coraz ciekawiej w naszym lokalnym grajdołku. Wczoraj o 16 upłynął termin rejestracji komitetów wyborczych. Tak jak zapowwiadałem, Rozwój Stoczka nie bierze udziału w tych wyborach, tym samym również ja nie będę żadnym kandydatem, tym samym ucinam wszelaką polemikę.

Zachęcam natomiast wszystkie osoby chętne do startu, bo to zawsze dobrze ja w demokracji bierze jak największa liczba osób. Wszystkie takie iniciatywy szczególnie nowe gorąco popieram, bez żadnych uprzedzeń.

Z terenu miasta zgłosiło się 7 komitetów, mnie szczegónie intrygują nazwy niektórych. Tak na ten przykład, jako pierwszy zgłoszony był KWW Krzysztofa Czuba Rozwaga i Doświadczenie, widać od razu że mocny kandydat na Burmistrza stawia na doświadczonych kandydatów i zwiastuje kadencję poważną, a nie lekką przebojową i z polotem.

Danuta Żebrowska bez sakoczeń, ma swój KWW i podobno pewną wygraną w swoim okręgu, Razem dla Stoczka to zdaje się komitet Bogdana Szczepanika, ale tu nie jestem pewien.
Bogdan Gołęgowski wystawił komitet pod nazwą "Przyszłość Stoczka", natomiast Jerzy Baka nie kombinował i został przy swoim nazwisku.
Nic o nas bez nas, to kandydatura Krzysztofa Szczepańczyka, nowym graczem na lokalnym rynku został Daniel Chudek któremu pomogłem założyć komitet wyborczy i jeśli będzie tego potrzebował to podzielę się doświadczeniem nabytym podczas wcześniejszych wyborów.

W innych gminach ciekawych nazw nie brakuje, mi najbardziej spodobałą się nazwa KWW Rozwój Wsi Romaszki ale ja w tym względzie nie jestem obiektywny.

Wykaz komitetów pod tym linkiem

1 komentarz: