czwartek, 15 września 2011

Wielka polityka w małym mieście.

Jak już pewnie każdy zauważył za pasem mamy wybory parlamentarne. Wystarczy wyjść na ulicę by nie mieć wątpliwości, ba nawet nie trzeba wychodzi wystarczy pochylić się nad pozostawioną pod drzwiami ulotką. Jeden jest piękny, drugi mądry a trzeci przystojny...nic tylko wybierać i głosować. Tego roku wybór mamy iście urozmaicony... Na razie na czoło peletonu wysunął się Cezary Kucharski, jego hasło wyborcze, że Łuków wchodzi do gry bawi stoczkowiaków bo jest naturalnym faux pas.. No bo jak Łuków wejdzie to Stoczek zostanie :D. Na odsiecz platformeskiej kampanii ruszyli działacze LKS Dwernicki stawiając ten klub w szeregu fanów PO. Decyzję o bezwarunkowym wsparciu kampanii wyborczej Cezarego Kucharskiego podjął Prezes Paweł Walecki bez konsultacji z Zarządem...piszę tak bo mam głęboki żal że tak kluczowe decyzje podejmuje się at hoc. Ciekaw jestem jak zareaguje projektowany sponsor LKS firma SKOK Wołomin, i czy da mniej, czy więcej niż kandydat PO na posła.
Na plakatach występuje także Kazimiera Goławska której kampanie już wcześniej mogłem podziwiać na łamach gazet lokalnych....
Na wielką sprawę zdecydował się Longin Kajka, ogłuszony ripostą ludzi związanych z nowym Starostą porwał się na rzecz tak dużo co nie możliwą do realizacji...na senatora szans raczej nie ma.
Dziwi mnie, że na mieście nie ma PSL...Leszek Świętochowski w każdej kampanii miło się do mnie uśmiechał z ogromnego baneru na skwerku, tymczasem wyglądam go i wyglądam i nic... Może jeszcze wróci ;)

7 komentarzy:

  1. oj ty Pisowcu mój jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł Walecki: Rzeczywiście podjąłem taką decyzję, ale decyzję o wydaniu zgody na poprowadzenie przez Pana Czarka Kucharskiego, byłego reprezentanta Polski w piłce nożnej i uczestnika Mistrzostw Świata w Korei i Japonii w 2002 roku, treningu ze wszystkimi drużynami młodzieżowymi naszego Klubu. Uznałem, że taka osoba jak Czarek, którą jeszcze część z tej młodzieży oklaskiwała na boisku kilku lat temu, może zachęcić do większego zaangażowania i pracy, że z małego Miasta też można wyjść na świat. Przyznaje, że błędem było nie konsultowanie tej decyzji z całym Zarządem. Mogę wyrazić żal i tym samym to czynię, ale nie zgodzę się z Tobą Marcin, że wchodzą tu w grę jakieś pieniądze i będzie to miało wpływ na potencjalnego/ bądź nie sponsora. Logo Dwernickiego na żadnym oficjalnym dokumencie, czy ulotce się nie pojawiło, dlatego też uważam, że nie nadszarpnąłem dobrego imienia Klubu. Daleki jestem od popierania tego czy owego kandydata, bo jak już powiedziałem Ci osobiście, jeśli pojawi się propozycja spotkania z Jackiem Krzynówkiem, jeśli on wystartuje z list PiS-u czy SLD,oraz wyrazi chęć przyjazdu i udziału w treningu młodzieży taką samą zgodę otrzyma. Żal mam również i ja do Ciebie, że nie pofatygowałeś się na to spotkanie by zobaczyć jak dzieci z uśmiechem na ustach zbierają autografy. Bo chociaż na 5 minut miały okazję poczuć się jak łowcy autografów, a podpis Czarka da części z nich bedzie cennym trofeum, które schowają głęboko do pudełka, a kiedyś z sentymentem wyjmą i wspomną młode lata, jak ja kiedy wyciągam swoje zdobycze z dzieciństwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Pawle!!!
    Z wielką przyjemnością i uznaniem podchodzę do faktu, że wspiąłeś się na taki gest i przyznałeś do błędu. Jesteśmy omylni i często popełniamy gafy, czego Ty jesteś najlepszym przykładem.
    Ze zrozumieniem podchodzę do Twojej decyzji o zezwoleniu na udział LKS Dwernicki w kampanii wyborczej PO, i nie mam o to żalu. Być może Zarząd by zdecydował że dorobek i tradycja wielu pokoleń Stoczkowiaków może być uprana w brudzie politycznego bagna i być wykorzystana dla promocji politycznej niektórych początkujących polityków, ja z pewnością bym na to zgody nie wyraził. Twoja argumentacja że to tylko trening jest, mówiąc kolokwialnie, z du.. wzięta, być może Twoje pragnienie czy wyobrażenie że dobrze jakby tak było przysłoniło realny, zdrowy osąd jak rzeczywiście jest. Nie będę przytaczał treści ogłoszenia na stronie ani zaproszeń wywieszonych na mieście bo po co?

    Za cholerę natomiast nie rozumiem o jakich sentymentach, trofeach pudelkach piszesz i o co w tym idzie...
    Jeśli chodzi o sponsorów to była dygresja, sam wiesz że SKOKI to forpoczta finansowa polskiej prawicy, myślę,że wszelkie działania polityczne klubu popierające PO nie są mile widziane, ale to takie moje luźne myślenie.
    Mam nadzieję Pawle, że Twój żal będzie mniejszy a cierpienie słodsze jeśli napisze, że w czasie kiedy Twoim zdaniem powinienem być i obserwować jak dzieci wykorzystuje się do promocji swojej osoby, bylem na sali gimnastycznej. Tak się złożyło że dokładnie w tym samym czasie było pierwsze spotkanie siatkarskiej grupy gimnazjalnej, i o ironio mogłem obserwować (jak sam to pięknie ująłeś) młodzież z uśmiechem na ustach odbija piłkę przez siatkę :D

    PS Nich mój komentarz będzie odebrany jako żartobliwy, bo on w rzeczy samej taki jest :D. Karawana z Cezarym K. pojechała nie ma sensu za nim ujadać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że Prezes doceni...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie lubię Marcinku jak się kłócisz

    OdpowiedzUsuń
  6. "a podpis Czarka da części z nich bedzie cennym trofeum"
    Jakby przyjechał Jakub Błaszczykowski to wtedy można by się było podniecać, a tu jakiś Czarek Kucharski to wielkiej kariery nie zrobił a teraz pcha się do polityki. I tak nic dla Stoczka nie zrobi :/
    Dlatego najlepiej głosować na Longina Kajkę, chłopak jest od nas!

    OdpowiedzUsuń