środa, 23 marca 2011

Protest

Trochę tak po cichu i bez echa postanowiono pozbawić Stoczek tkz szybkiej pomocy medycznej. Z polskiego na nasze, chcą nam zabrać karetkę z Miasta tłumacząc się wysokimi kosztami. Bez nagłaśniania tak po cichu...
Robiąc zakupy z przyjemnością podpisałem się pod protestem. Organizatorem całej akcji jest Radny Powiatowy Łukasz Szczepańczyk, i choć cała akcja nie cieszy się oszałamiającym poparciem i ma marne szanse na sukces, to ogólnie dla Radnego duży plus za czujność i troskę o dobro społeczeństwa.
Swoją drogą troszeczkę mnie dziwi ospałość ludzi w tym kierunku. Widać każdy jest przekonany że jeśli jest zdrowy to mu pomoc medyczna nie potrzebna. Jeśli zachoruje wtedy rozpocznie się lament...i wtedy z chęcią by protestował. Problem w tym że wszyscy razem się nie pochorujemy.

2 komentarze:

  1. Mnie też dziwi ospałość ludzi i ich debilizm... Pomoc nocna i w dni świąteczne jest w Stoczku bardzo przydatna - sam skorzystałem i widziałem jak inni w potrzebie korzystają. Pogotowie jest jedną z niewielu rzeczy, które jeszcze odróżniają Stoczek od wsi. Fakt faktem mi nikt jeszcze podpisania petycji nie zaproponował, ale skoro dowiedziałem się o jej istnieniu, zakręcę się za tym, by ją jak najszybciej podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to sprawa polityczna. Oczywiście ma związek z zatrzymaniem Longina K. , może byc tak że środowisko związane z obecnym Starostą zwyczajnie się odgrywa na L.K., pokazuje ludziom że to przez niego...
    Przydałby się jakiś głośniejszy protest, po podpisy to raczej psu na budę.

    OdpowiedzUsuń